50-dagars

Ikväll har klassen tänkt käka på Krogen och sedan festa. Jag däremot hade inte tänkt dricka, mest för att jag inte riktigt har känt mig pepp på det. Har planer om att fara och träna kl 21.00 i stället. Vi får väl se hur det blir med det.
Kvällen kommer i alla fall att innehålla GuitarHero och SingStar, samt alkohol, för vissa då.
Men jag känner faktiskt inte att jag missar alltför mycket. Och jag är ju inte ensam. Alltid trevligt att umgås i alla fall :)

Idag har jag gjort bort mitt argumenterande tal på Folkets Hus. Måste säga att dte är bland de roligaste saker jag gjort under hela min gymnasietid. Det gick bra tror jag, och jag var inte ett dugg nervös som jag trodde jag skulle vara. Nu ska jag skriva min lilla franska uppgift och skicka in den. Vet inte riktigt om vi skulle skicka in, men jag gör det för säkerhets skull.

Men Sabitha, vad blir det nu då? Fotboll? Umgås? Fotboll? Umgås? Ska du välja eller nöja dig med att du hinner med båda alternativen. Vi får väl se vad som händer.

Kommentarer
Postat av: Emma

umgås! fotboll finns kvar, klassen tar slut 5 juni ;)

2008-04-16 @ 16:53:12
URL: http://annajohanssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0