Anna

Nu sitter jag hos Anna medan hon hämtar sin tvätt. Vi ska snart äta chips och se på körslaget :D Känns som jag börjar vara i form igen vad gäller humöret. Men det var jobbigt ett tag. Tur att jag har Anna som förstår.
Körslaget är för övrigt ett väldigt bra program tycker jag, väldigt roligt och underhållande jämfört med mycket annat skit som går på tv.

Jag lyckades bra med mitt tal idag och är nästan klar. Fastnade tillslut helt när jag insåg att jag inte kunde göra något mer utan Powerpoint. Har ju det jag gjort i Powerpoint på skolan och minns inte i vilket ordning jag lagt sidorna. Dessutom måste jag nog lägga till några sidor också.

Jag tvivlar just nu på att jag kommer kunna lämna in bokrecensionen till engelskan på måndag. Känns inte så jävla självklart just nu.

Nu kom Anna tillbaka så vi måste hämta chipsen :D

Fortsatt trevlig lördagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0