Cykel på köpet

Hallå igen, jag vill inte se tv. Är inte så mycket bättre att sitta vid datorn heller. Måste bara säga att jag håller på bli fullkomligt galen på Dogge Doggelito och den där jävla "Cykel på köpet"-reklamen! Helt jävla sjukt att dom kör den varenda jävla reklampaus.

Nu vill jag snart sova! Eller åtminstone lägga mig i sängen och försöka sova. Lär gå ganska fort trots att jag vakna så sent. Har ju ändå bara degat hela dagen.

Funderar på att vara ambitiös i veckan och verkligen göra bort allt jag borde göra. Kommer kännas så bra efteråt. Egentligen ska jag bara läsa en bok och skriva en recension till den vad jag vet i alla fall. Borde väl gå ganska smärtfritt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0