Dagen efter

Solen skiner!, fortfarande tror jag. Jag är pigg och glad och ångrar inte ett dugg att jag inte drack igår. Vilken jävla fest, om man kan kalla det fest, jag vet inte. Det var en väldigt häldeserik kväll och så här i efterhand så har jag mycket att skratta åt. Det var väldigt treligt vid middagen i alla fall men efter ett tag blev det ganska segt att sitta där. Vi fortsatte mot Marias lägenhet och där sjöng vi SingStar och spelade guitarhero vilket var väldigt roligt måste jag säga, men jävulskt svårt. Jag klarade ju knappt av det i nyktert tillstånd så hur skulle man då klara av det i onyktert tillstånd? Många gjorde nog inte det :P
Det blev dock ingen fotbollsträning för min del, mest för att alla tyckte att fotbollen finns ju alltid var om man vill spela men klassen finns bara till 5 juni. Jag var för övrogt väldigt trött kl nio redan och ögona sved. Nio på kvällen är verkligen ingen bra träningstid måste jag säga. Jag sover ju fasen tidigt på kvällarna. Dessutom har man ju varit vaken sen halv åtta, igår var jag vaken halv sju, och då har man varit uppe alldeles för länge för att spela fotboll. Men det får bli nästa vecka kanske, vi ser väl.

Imorse vaknade jag av solskenet 06.43, och vad väldigt nöjd över att jag mådde galant och att solen sken såklart. Somnade om till 07.30 och klev sedan upp och fikade och duschade.
Känner nu att jag åt på tok för lite frukost. Börjar känna mig rejält hungrig redan. Vilken tur att det är palt idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0