Fredag eftermiddag

481203-18
Varför? Ibland förstår jag mig inte på det här med skolan. Vi började franskan tidigare, och sen slutade vi jättemycket tidigare för då skulle Helena diskutera min franska uppgift samt projektrapporten med mig. Det visade sig då att klockan bara var 14.40 när jag slutade. Missade alltså bussen men 30 minuter. Kanske var meningen, för då kommer jag ju få ännu mer gjort under den dryga timmen som är kvar innan jag ska gå till bussen. Bra bra, då kanske jag inte behöver göra mycket annat än att läsa i helgen, så då kommer jag ha massor med tid till att bara mysa. Hoppas att jag atr mig för att läsa iaf :S

Ska försöka fundera ut hur jag ska lägga upp redovisningen om Elvis Presley på engelskan, samt hur jag ska göra min powerpointredovisning till svenskan om Fairtrade och så ska jag på en gång rätta till projektrapporten:) Hoppas jag lyckas med min plan. Snabba på och arbeta helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0