Fredag

Imorgon är det fredag igen. Den här veckan har ju gått ganska smärtfritt var gäller skola men inte vad gäller att vara sjuk. Idag mår jag riktigt bra men stannade hemma i alla fall, kändes så meningslöst att fara på skolan. Känslan var nog rätt för jag fick höra att mattelektionen idag var inställd och många hade missuppfattat att det var teachers call på engelskan så det var inte många där heller. Det betyder att jag i princip bara missade en lektion, franska. Tror inte det var så mycket att missa heller. Har försökt göra reserepportaget som skulle vara inlämnat innan påsk, utan att jag visste om det. Hade tänkt lämna in det imorgon. Det blir inge bra, men det får helt enkelt bli som det blir. Huvudsaken att man har lämna in något som ser hyfsat bra ut. Det verkar som resan till Frankrike blir av i alla fall, i maj. Typ en vecka innan balen. Jag känner mig ganska stressad över allt som kommer hända i maj. Tur att allt som har med skolan att göra snart är över, för ett tag.

Vad jag vet just nu ska jag till Dorotea imorgon och mysa. Det är väl ganska mycket av den anledningen som jag har stannat hemma så länge för att bli riktigt frisk:) Det ska bli underbart att spendera helgen med den man älskar.

481203-16
Du betyder allt för mig. Vad skulle jag ta mig till utan dig. Mitt liv är endast komplett med dig vid min sida.
Du gör mig hel

Kommentarer
Postat av: S A R A

söta ni 2 var tsm :) kram

2008-04-03 @ 16:05:26
URL: http://zaaurahs.webblogg.se
Postat av: Anna

Vad roligt att han är jättebrun på armen men blir blekare och blekare vid tröjkanten :p

Jag är less på skolan nu. Nu kan vi sluta.

2008-04-03 @ 21:38:36
URL: http://annajohanssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0