Funderingar

I mitt huvud rusar tusentals tankar omkring. Just nu har jga myror i brallan för jag vet inte vad jag ska ta mig till. Vad ska jag göra? Jag blir stressad av att ligga hemm aoch vara sjuk, jag skulle behöva göra ågot vettigt. Då kom jag på idén,alldeles nyss, att jag skulle ta och arbeta med mitt tal, men jag har ju inte de rätta papperna här! Dessutom vet jag inte riktigt var jag har dom heller. Det blir alltså andra gången jag tappar dom.
Det är fan farligt att ha lov, för man kommer nästan inte igång igen efteråt. Det är ganska mycket som ska göras nu men jag orkar inte tänka på det. Jag tar det som det kommer just nu. Känns bra att evta att jag inte ska ha mitt tal förrän 16/4. Trodde det skulle vara nästa vecka men jag hamnade i den andra gruppen.
Det är oklart när jag ska ha mitt bokprat också.
Skrev till läraren idag och hon skulle tänka på saken. Känns bra eftersom jag inte kommit så långt med boken. Bokrapporten ska dock lämnas in nästa fredag. Dessutom ska jag ha ett muntligt föredrag på engelska nästa vecka, om Elvis Presley. Inte så otippat kanske, men den här gången var det inte min idé :P Det löser sig nog.

Nej, nu ska jag sitta och fundera en stund över vad jags ka hitta på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0