Inget bra boktips

Jag sitter och skriver min engelska bokrecension nu. Har dock inte riktigt läst ut oken än men dne är så seg. Tänkte jag kunde börja skriva den i alla fall. Det går framåt men snart fastnar jag väl. Hade faktiskt tänkt tipsa om boken som en bra bok, men jag tänker inte göra det för nu inser jag att den inte alls var så bra. Kan bero på att jag är så leds på att läsa. Jag kanske ändrar mig när jag läst ut den, vem vet.

Idag SKA jag ändå skicka in den! Jag får väl läsa det sista ikväll och skicka in rapporten sen.

Bara fem veckor kvar ungefär tills vi ska åka till Frankrike. Känns nästan gruvsamt samtidigt. Är så himla mycket nu de närmsta två månaderna så jag kommer explodera! Men det löser sig. Allt löser sig. Allt.


Kommentarer
Postat av: Annelie

Men lyllo! Frankrike! AHH! Fan vad avis jag blev nu. Hoppas ni får skoj :D

2008-04-28 @ 14:34:23
URL: http://anelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0