Jag hatar söndagar

Egentligen borde jag inte hata söndaar för det är ju en ledig dag. Men det känns mest jobbigt hela dagen för att man vet att nästa dag är det skola. Usch! Fast å andra sidan så har jag inte mycket för mig så varför inte.
10 veckor kvar nu. 1 vecka kommer att spenderas i Frankrike med franska kursen. Bara jag, två elever till och läraren. Känns ganska kul faktiskt att få åka till Paris på skolan bekostnad :P

Jag har hicka och det är för tredje gången idag, tror jag blir galen. Undra vad det beror på. Klev för övrigt upp halv 2 idag och sedan dess har jag bara legat framför tven. Ganska tråkigt.
Nya avsnitt av One tree hill, önska jag kom ihåg att titta. Började se nu men så vart det middag, är väl inte slut än men vad fan., har ju liks missat typ hela avsnittet nu så.

De är en oroväckande tid framför mig. Men man tar sig nog igenom det med. Sen börjar livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0