Jävla skit

Skit skit skit skit!
Har just gjort ett engelska lyssna test. Thank God att det inte var det nationella. Jag hatar lyssna övningar för jag kan fan inte koncentrera mig riktigt och medan jag antecknar hör jag typ ingenting. Usch!
Känns jävligt surt att man måste rätta till uppgifter som man redan gjort och lämna in dem ytterligare en gång, det känns tungt! Verkligen. Men men, nu är det inte länge kvar.
Igår fick vi våra studentmössor, kändes bra. Idag har vi haft informationsmöte angående balen, det var ju cokså bra så att alla har lite mer koll över betalning och så.
Nu ska jag snart till Dorotea, saknar. Jag har inte mått så bra den här veckan så därför har jag inte skrivit så mycket och dessutom betett mig ganska konstigt.
Skulle kännas bra att få prata ut.

Solen skiner och studenten närmar sig. Även resan till frankrike 2008.05.20. Ska bli intressant men just nu känner jag mig inte riktigt motiverad. Det kommer väl när det närmar sig ännu mer. Om fyra veckor sitter jag i alla fall inte här och skriver. Jag befinner mig någonstans i Paris.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0