Jävla väder!

Vilket frikkin jävla skitväder det är! Kan inte fatta. När ska det ta slut? Men det är väl så här det brukar vara varje år när det är på väg att bli vår. Imorse var jag så grymt trött och frusen men sen vart jag pigg efter idrotten. Har pluggat på flitigt idag med. Blev bara något irriterad på den bärbara datorn jag använde sista lektionen. Skolans satans bärbara datorer är fan inget att ha. De blir bara sämre och sämre. Och jag slår vad om att dom köper in nya till hösten, efter man har gått ut och inte längre har någon användning för dem.
Det närmar sig verkligen med stormsteg nu. Jag kan se ljuset! Även fast det är ganska grått och dystert. Vecka 18 kommer studentmössorna. Ser fram emot det.

Imorgon är det aktivitetsdag. Det blir aerobics förmiddag och spinning eftermiddag. Tufft för den som inte har tränat ordentligt på väldigt länge. Ska bli roligt i alla fall.

Rättade till min franskauppgift och skickade in den igen idag. Kändes ändå som jag lyckades lägga till det som fattades riktigt bra även fast jag anser att det är sjukt svårt att skriva på ett språk där grammatiken skiljer sig så mycket från vårt språk.

Nej, nu blir det kvällsfika för min del.

Night Night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0