Jobb

Ska jobba imorgon igen. 15.00-21.15. Känns jävligt bra. Slutar dessutom kl 13.00 imorgon så jag missar inget. ångrar att jag inte jobbade idag också, men vad fan.
Fick erbjudande om onsdag också men det sket sig för då har jag mationellt prov.
På onsdag ska jag till Dorotea också och fira Valborg med älskling <3
Betalningarna till balen börjar komma in också, det är bra.

Nej nu ska jag väl se på glamour, som jag alltid gör på kvällarna :)

image25
Ridge Forrester (Ronn Moss) & Brooke Logan (Katherine Kelly Lang)

Kommentarer
Postat av: Annelie

Men hallå vilken lyx! Är det de som läser franska som far, eller? Var får ni bo? Får ni besöka alla roliga kända ställen i Frankrike då? Vilken stad? Ah, haha jag är så himla nyfiken men Frankrike är verkligen ett ställe jag skulle vilka åka till.

Jag ska på balen. Fick klänningen i fredags, var rädd att färgen skulle vara knäpp, fick aldrig se färgen när jag beställde(från kina eller ngt) men det var helt ok. Ny ska jag bara sy in den lite över brösten. Tycker det är ett himla arbete runt dethär så jag hoppas verkligen det ska bli kul när den väl kommer! Hur ser din klänning ut?

2008-04-28 @ 17:40:08
URL: http://anelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0