Konsum

Jag jobbar idag. Känns jävligt skönt med tanke på att det försvann lite pengar igår i umeå, men jag hittade i princip allt jag behövde och lite till:P
Började kl 11 idag, slutar 21,00. Söndagar är bra när man får jobba. Skulle kunna ha jobbat imorgon också men jag insåg inte att jag hade endast två lektioner mellan dom tiderna jag skulle ha jobbat, som dessutom var onödiga att vara på, förrän det var för sent. Så nu blir det skola som vanligt imorgon.

Sitter på kontoret just nu och fikar. Ganska nice. Dricker kaffe och käkar en skinmacka. På söndagar gör personalen fika tillsammans så jag behövde bara gå hit och sätta mig och vräka i mig, som är precis vad jag gör just nu.

Har på grund av Umeå resan och jobbet inte hunnit räkna någon matte i helgen som jag hade tänkt. Men som tur är så är det två cekor kvar, knappt, till nationella provet. Jag ska nog klara det i alla fall. Men jag behöver räkna, minns fan ingenting. Usch för matte C.

Nej nu ska jag fortsätta dricka kaffe i lugn och ro.

Längtar till onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0