Redovisningen

Ja, redovisningen på engelskan är bortgjort, känns så jävla bra! Det värsta var bara att en kvinna från skolverket var och lyssnade. Men jag klarade det. Kändes som jag pratade skitfort och endast två minuter men det gjorde jag tydligen inte enligt åhörarna. De sa att jag verkade helt lugn men det var jag verkligen inte. Däremot var det ganska roligt att prata trots att jag var så jäkla nervös.

Prövade min balklänning ikväll igen och funderade lite på hur man kan sy in den så det blir bra. Tror faktiskt att det kommer lösa sig väldigt bra tillslut. Inte länge kvar nu.

Imorgon åker jag och myser i Dorotea. Mamma har bakat rulltårta till sötnos idag
.

Mina naglar börjar kännas långa igen. Är lite småjobbigt att skriva.

bla bla bla...

Orkar inte läsa min engelska bok..

Bla bla

Angående svenska redovisningarna på FH idag. Dåligt att det var så många borta. Halva gruppen. Det betyder att nästa gång är det den grupp som ska vara nästa vecka som får redovisa och de som inte var närvarande idag kommer troligtvis inte att hinna redovisa nästa gång om alla i vår grupp är där. Synd.

Jaja that's it.... godnatt.

Gammal bild men jag gillar den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0