Slutuppgifter

Vi har fått två jävligt jobbiga uppgifter i rättskunskap och internationell ekonomi. Jag orkar inte, det är bara att inse att jag inte kommer klara av de uppgifterna. Tur att det snart är över allting och att jag vet att några betyg ser fina ut i alla fall. Alla behöver ju inte vara bra heller.

Framtiden ser ljus ut. Sommaren och hösten kommer bli underbara. Tycker dock inte om höst, men den kommer förgyllas på annat sätt själv i år. Ingen skola heller, det blir jobb i stället vilket känns bra.

Nu har jag slutat, så jag funderar på att åka hem och äta något eftersom det var skitmat på skolan idag. Det skulle vara köttbullar men det var nån jävla biff som såg rå ut och smaka inte så värst bra.

Frankrike-resan närmar sig och jag känner mig fortfarande inte så jätte motiverad. tre veckor kvar. hoppas motivationen kommer.

imorgon får jag äntligen åka ivåg och spendera "långledigheten" med kärleken. Alltid lika underbart. Hoppas dte är fint väder imorgon. Idag har det väl inte varit så kanonfint som det skulle vara va? Inte på förmiddagen i alla fall, men nu verkar det väl helt okej.

Ska jag åka hem? Eller ska jag fortsätta plugga ett tag till? Hm....ska fundera ett tag.

Ha det bra så länge.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Låter ju som ni kommer ha hur kul som helst på frankrike resan. Vilket datum är det ni far?

Klänningen lät fin :) Min är ganska enkel, A-formad, mörkbrun med en vitkant upptill. Är så facinerad över hur pass bra den var sydd med tanke på vad jag betalade för den. Men det är väl ngn stackars låglåg avlönad person som slitit med den, eller ännu värre, ett barn. Det ger mig lite dåligt samvete :/
Jag är sjukt nervös för allt som väntar samtidigt som jag längar jätte mycket. Livrädd för vad jag ska hitta på senare. Vad blir det för dej efter skolan? Såg att du sökt till högskola.

2008-04-29 @ 20:33:56
URL: http://anelie.blogg.se
Postat av: Annelie

Vad var det för program då? Så du har redan fått jobb i Dorotea eller ska du söka där? Varför just i Dorotea?
Oh, jag har ingen aning om vad jag ska göra. Förhoppningsvis får jag jobb till sommaren iallafall, även om det är på tallbacka och jag kommer spy fler gånger än jag kommer få torka gamlingars rumpor, så får jag se vad som händer efter det. Söker väl efter jobb och tar väl vad som erbjuds.

2008-04-30 @ 15:56:16
URL: http://anelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0