The Bold & The Beautiful

Nu har jag sett på dagens två avsnitt av Glamour (The Bold & The Beautiful). Jag vet, alla säger att det är jättedåligt, och det är det nog också, men det är en sådan där jäkla serie osm man bara fastnar i en om ser ett tag. Det är nästan jobbigt att missa några avsnitt för det händer saker hela tiden. Jag blir mest irriterad när jag kollar också för det är så jävla dumt men jag kan inte låta bli. Jag och mamma är helt fast.

481203-17


Här är i alla fall det nuvarande Glamour-gänget.

Kommentarer
Postat av: Annelie Larsson

haha. jag minns att vi jämt brukade se glamor (tror jag) och sunset beach när vi var små. men bästa gamla serien som finns är ju melrose place!

2008-04-11 @ 22:29:33
URL: http://anelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0