Träningsvärk

Jag klarade det igår. Fullföljde båda passen, men måste säga att det andra, spinning, gick jävligt tungt för benen efter att ha tränat i två timmar innan. Men jag gjorde så gott jag kunde och efteråt kändes det helt underbart! Idag har jag dock ont lite här och där men det är väl ganska okej.
Idag är det redovisning på engelskan. Tänkte att jag skulle gå och knåpa ihop lite Elvis grejer som jag ska ta med mig nu. Glömde totalt att jag hade läxa i franska tills idag, men jag hinner nog läsa den texten på lunchen. Är jävligt trött idag, orkar knappt röra på mig, hade gärna tagit lite sovmorgon.

Nej, nu måste jag nog försöka röra på mig vare sig jag vill eller inte.

image21



Kommentarer
Postat av: Catty

oh, jag älskar träningsvärk :) smärtan är skön (så länge man inte är helt stel) och man känner verkligen att man har gjort något bra :)

2008-04-09 @ 08:12:16
URL: http://catty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0