Vår

Vilket underbart väder det har varit den här veckan! Hoppas det fortsätter under helgen. Imorgon ska jag till Umeå och inhandla det som fattas inför de två stora dagarna som väntar, balen och studenten.

Just nu sitter jag på Dorotea Busstation hos älskling. Åker på skolan med 10 bussen. Orka gå på teater, känns så jävla ovärt.

Ska sätta mig och rätta till lite gamla uppgifter när jag kommer på skolan. Ikväll blir det däckbyte och kanske tvätta bilen. Imorgon Umeå.

Vill så gärna träna fotboll nu när det går träna ute på konstgräset, typiskt att jag blev sjuk igen. Nästa vecka är vi ju ledig torsdag-fredag så jag lär fara tillbaka hit på onsdag redan. blir ingen träning då heller :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0