Våren är här

Vilket kanonväder! Och jag sitter hemma och är sjuk. Igår låg jag hela dagen, idag är det så pass att jag kan sitta upp i alla fall. Tänker försöka vara snäll och hålla mig inne så det blir bättre med mig. Vill ju kunna åka till min andra hälft på fredag, som för övrigt också är sjuk, fortfarande.

I förrgår fick jag finally min studentklänning. Den var nästan finare än vad den såg ut att vara tyckte jag, och den passade. Väldigt söt. Jag är nöjd.
Nu har jag i princip fixat allt, ska bara köpa skor till balen och studenten tror jag. Kanske nå smycken, men annars är det nog klart. Förutom balfrisyren, det är lite oklart än vem som ska göra den men det ordnar sig
nog.

För övrigt sitter jag här och funderar på om jag ska lägga mig ner igen och kanske läsa engelskaboken. Skulle ha haft bokprat idag men eftersom jag är sjuk så var ju inte det möjligt.

Igår bokade mamma inrikesbiljetterna. Bara några månader kvar, tills vi än en gång åker till underbara Teneriffa.
Förstår bara inte hur jag ska kunna vara utan älskling så länge! Men det ska väl gå, är ju trots allt bara några veckor. Vi pratar ju inte direkt år. Gruvar lite ändå. Fast det smäller väl bara till så är allt bortgjort. Ska bli härligt med ytterligare en semester i alla fall :)

Vi åker alltså med Skyways till Stockholm, sedan blir det SpanAir vidare till Tenerife och Playa de las Americas där vi bor på hotell Parque Santiago III.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0