Glasögon

Jag har haft glasögon nu i 9 år och bara haft två olika bågar. Funderar starkt på att byta bågar nu när jag måste byta glas. Ser verkligen inte bra i glasögonen, inte som jag ser med linserna och jag vill ju kunna ha glasögon oftare. Har dock jättesvårt för att veta vilka bågar som passar mig. Har haft mina bågar som jag har nu så pass länge att det är svårt att tänka sig något annat, samtidigt vill jag inte ha dem jag har nu heller. Har kollar på lensway och favoptic för de har bra priser på sina bågar, men jag tycker inte de är snygga. Ska gå på synundersökning imorgon och då kan jag ju kolla bågarna där med, även fast de brukar vara så jäkla dyra! Jaja, man måste ju trivas också, så vi får se hur det blir.

Blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0