Lördag

Lördagen lider mot sitt slut, det kryllar troligtvis av fulla ungdomar på byn eftersom det är sista dansgalan ikväll.
Sitter i alla fall hemma, är ganska trött. Var påväg att skriva blogg tidigare men jag fastnade framför teven. Var en spännande film faktiskt men jag kollade aldrig vad den hette :S Den gick i vilket fall på tv3.

I övrigt har jag i princip haft fullt upp hela dagen. Har varit och skjutit lite, det gick bra. Ikväll var vi och hälsade på faster en sväng också.

Har ätit choklad. Var så sugen på det igår men nu när jag väl äter det var det inte så speciellt längre.

Igår var jag för övrigt på synundersökning i Dorotea. Lånade hem ett antal bågar över helgen men det är inte riktigt så att jag gillar dem. Beställde hem 4 par provbågar från Lensway i onsdags och alla var bättre än de jag lånade hos optikern. Ett par var riktigt bra och jag tror nästan att det blir dem jag beställer. Äntligen har jag bestämt mig för att byta bågar. Har haft mina gamla, vilka jag också beställde via internet, i 6 år. Har aldrig riktigt tyckt om dem men tror jag kommer trivas i de nya. Jag verkar ha bestämt mig :) Vi får se. Men man ska inte kolla för mycket för då kan man i stället inte alls bestämma sig.

Imorgon har jag fullt upp. Ska tvätta, laga veckans mat, baka, hälsa på hos S och plocka bär hade jag tänkt. Får vakna i tid så jag hinner med allt.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0