Söndagkväll

Sitter just nu hos Shiromi och ska snart käka. Hon gör hemmagjord pizza, mums. Tdigare idag har jag gjort mina matlådor för hela veckan och desutom hann jag med att tvätta kläder och göra om lite på mitt rum.  Jag hade tänkt plocka bär och det tänkte jag göra förra helgen med men då hann jag inte heller. Men den här dagen är ju inte helt slut än så jag tänkte att jag kanske hinner dra med mamma ut en sväng och plocka lite innan det blir mörkt. Jag vill bara göra det för sakens skull, och sa tycker jag ju det är så gott med blåbärskaka och blåbärsmuffins, och jag vet en till som tycker väldigt mycket om det så då bakar man ju :) Ikväll ska jag även hinna med en till sak, att baka en hallon & blåbärskaka som jag tar med mig till sweet imorgon.

Jag har nästan bestämt mig för vilka bågar jag ska ha nu. Man ska inte tänka efter så länge som sagt. Det blir ett par av de bågar jag beställde hem från Lensway.se. De kanske är tråkigt men väldigt stilrena och jag gillar dem. Är ju ändå jag som ska ha dem. Så här ser de  i alla fall ut. 

 

Jag tror de blir bra och jag kommer trivas betydligt bättre i dessa än i mina gamla. Kanske kan ha linser lite mindre då, det skulle vara bra för mina ögon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0