Teneriffa 2008

Nu är det måndag och jag har börjat jobba. Nu är det verkligen allvar.
Var i Piteå med pappa i helgen. Vi gick på massan i lördags och var nog där i fem timmar minst. Var väldigt trött efter det. I övrigt hann vi med att spela både minigolf och biljard. Det har varit en bra helg. På mässan hittade jag lite smått och gott till flytten. Det var bra.

Här kommer bilderna från resan. När man kollar på bilderna kan man inte fatta att man bara varit hemma i en vecka och 5 dagar. Helt otroligt. Jag saknar värmen måste jag säga. Det var i alla fall en underbar tid.
Vädret här hemma är verkligen bara skit. I lördags hade vi i alla fall tur, ovanligt nog. Det var strålande sol hela dagen. I övrigt är det bara dåligt. Min tanke var att cykla till jobbet idag, men det blev inget av det pga. att det regnade ganska rejält.
Nu är jag väldigt trött i huvudet. Har varit mycket att ta in, en så är det med allt som är nytt.



 Här började resan, och vi befann os på Arlanda.




De första två bilderna föreställer utsikten från vår balkong på hotellet. Fast bara en del av den då. Den andra från vänster är en liten rund byggnad där det fanns träningsmaskiner. Ett litet gym. VAr väldigt varmt där inte, fanns ingen som helst luftkonditionering. Tredje bilden är av mig när jag sitter på en bänk och vi är påväg ner mot havet. Den fjärde är vägen mot havet och på den femte är vi framme.



Mer utsikt från hotellrummet samt solnedgång. Så underbart vackert. Jag och mamma brukade ofta sitta på en bänk vid havet och bara njuta av solen och värmen, och havet.



Jag badade och det var jätteskönt i vattnet. Passade på att plocka lite snäckor också:) Hade tänkt göra något roligt av dem. Den sista bilden är av vår närmsta matbutik som låg bara på andra sidan gatan.



Väl tillbaka på Arlanda hade de satt jätteläckra färger på fönstrena, typ solskydd. Det var olika i varje korridor.
Kändes som sagt både bra och dåligt att vara hemma igen. Men nu är resan över och jag hade det underbart bra.



Jaja, Det var det för denna gång. Nu ska jag äta mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0