Vilhelmina

Nu är det helg. Första arbetsveckan avklarad och det känns jättebra. Jag trivs verkligen och jag tror det kommer bli hur bra som helst. Har lärt mig väldigt mycket på så kort tid vilket känns väldigt bra, så det finns ju hopp :p

Är påväg inom kort hemåt mot Vilhelmina. Känns som jag inte varit hemma på hur länge som helst. Har kommit fram till att jag sovit endast tre nätter hemma sedan den 7 juli. Är ganska lite, så det ska bli ganska skönt att sova i min egen säng igen.

Var inne på Agas El & Hem idag här i Dorotea och upptäckte att de hade en massa bra saker som jag skulle vilja ha framöver i lägenheten. Har, trots att jag spenderat så mycket tid i Dorotea, inte varit in där en enda gång. Riktigt intressant var det. Så det blir till att gå dit framöver.

Har inte gått så värst bra med lägenheten. Känns som vi är lite kluvna nu och vet inte riktigt om vi vill vänta till 1 okt eller om vi ska ta en annan som vi tittat på i veckan. Den var väldigt fräsch och fin men det är ju alla lägenheter i de husen. Dock så ligger den lägenhet vi väntat på i ett hus som vi tycker ligger bättre till. Vi får se hur det blir.

Nej, i helgen ska jag vila upp mitt lilla huvud så jag kan ta in en massa ny information nästa vecka.
Just nu känns det verkligen fullpackat där uppe.

I helgen blir det förhoppningsvis lite skjutning också. Dags att öva nu. Inte länge kvar till jakten.


Då önskar jag alla en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0