Andra advent

Ja, tiden bara rusar iväg just nu och det mesta känns bara gruvsamt. Jag har tusen tankar som snurrar runt i mitt huvud och jag vet inte riktigt i vilken ordning jag ska hantera dem.
Just nu är jag i Vilhelmina. Har precis varit och hälsat på Emelie, vi såg reprisen av Stjärnor på is. Markus vann! Precis som jag ville. Hoppas nu bara att Kevin vinner Idol också. Tycker han är en värdig vinnare. Har för övrigt gratulerat min mamma lite i förskott idag eftersom hon fyller år imorgon. Vi har sett på film, fikat gott och käkat tårta.

Gårdagen lite kort: Julbordet i Åsele var trevligt. Dock är jag inget stort fan av julmat men jag blev mätt i alla fall. Var väldigt trött kring kl 22, så då började jag dra mig hemåt igen. Det var dans där också men jag dansade inget. Skulle haft sweet där så jag hade fått dansa något. Är ju så roligt.  Tack i alla fall till alla kollegor för en trevlig kväll.

Nu väntar jag på mat :) Vilken lyx det är att vara hemma. Som man saknar mammas mat, och det bästa av allt, att inte behöva laga den. Tror det blir fläskfilé, mums!
Sedan ska jag väl kanske börja dra mig mot Dorotea igen.  Önskar verkligen att det var en dag kvar av helgen.

Nu är det dessutom bara typ två veckor kvar till jul! Det går så fort! Fortfarande ingen julkänsla.

Hur kommer det sig att jag alltid har så himla mycket mer saker med mig när jag åker tillbaka?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0