Helg - Borgafjäll, Idol, Kärlek, Dansbandskampen

Helgen har varit underbar. Har varit med älskling i Borgafjäll och vi har haft en riktig myshelg.

Jag vill börja med ett stort grattis till Kevin Borg som vann Idol 2008. Jag hejjade på honom hela tiden och tyckte verkligen han var en värdig vinnare. Alice kommer lyckas galant hon med. Vi vet ju att tvåorna brukar klara sig bra.
Båda två var jätteduktiga och kommer gå långt!




















Vi åt middag på Idet med Isakssons kan jag väl säga efetrsom de flesta var Isakssons. Det var riktigt trevligt, men tacka vet jag älgkött. Köttbiten vi fick där var riktigt seg,(seg kokötte säkert), men det gick ner.



Igår skulle vi se reprisen av Dansbandskampen men då funkade inte kanalen så vi åkte ner till Dorotea och så såg vi det via datorn, gick ju hur bra som helst. Nästa vecka är det final. Hoppas verkligen att Jannez blir tittarnas joker, i så fall hejjar jag på dem. Annars hejjar jag nog på Scotts.







Nej, ikväll ska jag nog göra lite nytta, fast jag kommer ju hem så sent. Ska föröska smälla upp spegeln i hallen. Det kan ju inte bara ligga. Gipsvägg, pluggar, blää. Varför måste det alltid bli så komplicerat. Men det blir nog superbra tror jag. Måste sätta lite färg på väggarna nu.






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0