Inför julen

Jag är så gott som klar inför julen. De sista julklapparna är inslagna, tro jag. Känns bra, men fortfarande känns det inte som det är jul, inte än. Tiden har gått så himla fort. Det som känns mest konstigt är nog att man inte är ledig någon dag innan jul som man är när man går skola, och det är ju det man är van vid. Nu jobbar man ända inpå julafton. Men det är helt okej, jag saknar bara julkänslan.

I vilket fall så är jag riktigt nöjd med mina julklappar, särskilt till mamma och pappa. Ska bli så himla roligt! Tror nog att de blir glada.
Nu är det bara imorgon kvar. Tror att det kommer bli helmysigt ändå. Har dock blivit snuvig. Hoppas det inte blir värre. Det är ju bara två dagar kvar nu och jag vill inte bli liggandes till jul.

Tänkte lägga upp några adventbilder.

Så här mysigt hade jag och sweet det hemma hos förra söndag, tredje advent.

Nu är ju även fjärde advent över, då var jag hemma i Vilhelmina och då såg det ut så här när vi lussefikade på morgonen.
Tycker verkligen att mamma och pappa köpt en supersnygg ljusstake!

Sedan så hann jag ju med att klä julgranen i lördags också.






































Ikväll har vi haft besök av mor och far. Det var trevligt. Synd bara att jag hade så mycket annat för mig. Hela den här dagen har varit superstressig. Blä..vill nästan inte veta hur morgondagen kommer att se ut. Antar att det bir ännu värre. Men det går nog bra ändå.


That´s it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0