Nyår imorgon

....och har bestämt mig för att åka hem till Vilhelmina. Tänkte umgås lite med Ida när vi för en gångs skull är hemma och har tid båda två. Vem hade kunnat tro det, nyårsafton av alla dagar. Det blir nog bra det tror jag. Hoppas vädret blir bra också så man kan ta sig en frisk promenad.

Nu har jag varit flitig igen. Har städat upp i vårt ratrum vilket känns toppen. Nu kan man gå här inne, perfekt!

Nej nu ska jag bara äta och sedan dra mot Vilhelmina och överraska mor och far. De vet nämligen inte att jag är påväg.


Har för övrigt varit ledig i en vecka nu. Känns konstigt, men på fredag är det dags att jobba igen. Känner på mig att det kommer bli jättebra det här.

Imorgon ska jag också äntligen få se grevinnan och betjänten. Tror bestämt att det var 4 år sedan sist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0