Underbara jul

Ännu en underbar jul är förbi. Vi hade det jättemysigt igår bara jag, mor och far.
På förmiddagen var jag och Timmy och åt julfrukost hos hans förra grannar. Var jättetrevligt. Sedan for vi hem och gjorde oss fina och öppnade julklapparna vi köpt åt varandra. Jag fick en parfym jag önskat mig tillsammans med en duschkräm och en skiva - nämligen Christina Aguilera. Har haft den förut men den tog slut så jag blev superglad!! Tack älskling!

Sedan bar det iväg till Vilhelmina och vi fikade. Timmy for sedan hem till Dorotea och jag stannade förstås hemma i Vilhelmina. Fick superfina julklappar av mamma och pappa. Massa praktiska saker till lägenheten vilket jag är jätteglad över, Tack! Fick även en parfym till som jag hade tänkt köpa själv eftersom jag inte önskat mig den av någon, men mamma hade lyckats köpa just den som jag tittat på. Konstigt, hon verkar veta precis vad jag gillar jämt. Bruno Banani-Pure woman heter den. Så jag är jättenöjd som jag är varje år. Nu är julafton över, nu väntar bara nyårsafton. Vet bara inte vad jag ska göra då men det visar sig väl.

Förkylningen är det bättre med men igår mådde jag inte vidare bra. Hade värk i hela kroppen, frös och svettades om vartannat, nör och snöt mig och hostade. Men idag har jag mått riktigt bra, har hunnit vila riktigt. Lutar mot att jag åker till Borgafjäll imorgon om jag känner mig ännu mer kry, vilket jag tror. Åker jag inte upp imorgon så är det ju ingen mening att åka upp alls i helgen. Sweet jobbar ju mellandagarna så han ska liks hem på söndag. Vi får helt enkelt se vad det blir.


Än en gång, Tack mamma och pappa och Timmy för ännu en underbar jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0