Hem

Nu har jag hemlangtan, men nu har vi bara imorgon kvar har. Har varit otroligt varmt de senaste tre dagarna. Var upp emot 40 grader igar. Pa tisdagmorgon kommer bussen som ska ta oss till flygplatsen Reina Sofia kl. 04.35 pa morgonen sa det blir till att lagga sig tidigt imorgon. Har redan packat det mesta. Imorgon ska jag bara ta det lugnt och njuta av den sista dagen.
Pa onsdag far jag antligen traffa min alskling igen. Ska bli sa otroligt mysigt. Kan inte fatta att vi varit ifran varandra tre veckor, det langsta nagonsin. Men trots allt har det gatt otroligt fort.

Nej, nu ska jag och mor ta oss en svang till havet och sitta dar och filosofera en stund :)

For ovrigt skulle jag fylla pa min telefon idag. Det tog typ 5-6 timmar innan pengarna kom in.

Jaja, nu ar tiden slut. Skriver nog inte mer fore jag ar hemma igen.

Trevlig hemresa till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0