Imorgon

Ja, imorgon är det dags. Vi åker till Stockholm och måste övernatta där en natt, vilket faktiskt känns lite jobbigt måste jag säga. Vi har inte behövt göra det de senaste åren men efetrsom de har ändrat flygtiderna i år så måste det bli så. På tisdag eftermiddag flyger vi vidare mot Teneriffa och flygplatsen Reina Sofia där vi kommer landa någon gång kring halv nio lokal tid skulle jag tro. Sedan åker vi med buss vidare till Playa de las Americas och Parque Santiago III, som är ett lägenhetshotell. Blir borta i tre veckor och det känns jätte jobbigt just nu. Är hos Timmy, ska bara käka och sedan åka hem för att tvätta och packa, vilket jag inte har gjort än :S Kommer nog ta ett tag. Tog en hel helg att packa för att åka till Paris i bara en vecka. Men då var det så oklart vilket väder det skulle vara där så man hade med sig varma och svala kläder. Blev en hel del som man inte använde av den anledningen.

I helgen har jag målat och blivit biten på flera hundra ställen känns det som. Men det har varit roligt. Åkte en sväng till Hoting igår kväll lite snabbt, var inte så värt faktiskt, men trevligt ändå.
Helgen har gått fort och nu närmar sig som sagt resan med stormsteg. Nu när det väl är dags känns det inte som det gått ett år sedan jag var där senast. Det kommer bli jobbigare än någonsin att vara ifrån Timmy, men jag hoppas det går bra. Kommer sakna ihjäl mig. Däremot blir det väldigt spännande att komma hem:)

Just nu kan jag inte annat än önska mig en trevlig resa.
Ska försöka blogga när jag är där. Brukar trots allt sitta vid datorn nästan varje dag. Är ganska bra på hotellet där för man stoppar bara i så mycket småpengar man vill, tror jag :/ 10 min kostar 1 Euro.

Nu håller Timmy på grilla. Jag ska springa och kolla stripsen och göra sås.

Hejdå!



Kommentarer
Postat av: Shiromi

Trevlig resa ;) Hälsa din mamma!

2008-07-08 @ 11:26:10
URL: http://shiromi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0