Saknar

Ahh, vad jag saknar Timmy! Jag langtar nog inte hem i ovrigt men det ar sa jobbigt att vara ifran honom. Vi sags i sondags, men anda kanns det som en evighet sedan. Den har tiden som har gatt nu, sa lange har vi varit ifran varandra flera flera ggr forut, sa lange brukar vi vara ifran varandra ofta, men nu kanns det verkligen att vi ar langt ifran varandra. Jag far leva pa att jag i alla fall far hora hans rost varje dag om bara for en kort stund.

I ovrigt ar det underbart har men jag maste erkanna att det varit aningens for varmt idag, fast det har gatt bra. Har inte direkt kants som om det varit sa pass varmt. Sag forst och framst att det stod 38 grader pa en termometer. Sedan nar jag gick ner till poolen var stod det helt plotsligt 41 grader. Sa varmt har det nog nastan aldrig varit nar vi varit har. Brukar ligga kring 30, men inte 40. Skont anda. Jag klagar inte med tanke pa vilken var och forsommar det varit pa hemmaplan.

Pa dagarna gar vi mest omkring och tittar i affarer, men det tycker jag ar roligt ju :) Mamma kanske blir lite leds pa mig ibland :P Forsoker hitta en ny parfym som passar mig men det ar svart. Vi far se vad det blir. Idag har jag luktat pa en parfym som varenda parfymaffar gor reklam for har och det ar en av Ralph Laurens dofter. Den ljusbla flaskan. Den luktar ganska sott, lite likt en av jennifer lopez gamla dofter. Den andra som foll mig i smaken var CH, Typ Carolina Hererra eller kanske nogot annat fornamn, minns inte. Den luktar i vilket fall gott men ganska likt mina parfymer osm jag brukar anvanda. Det blir spannande att se vad det blir i slutandan. Jag kan ju aldrig bestamma mig :P

Har skrivit brev idag ocksa :) Det brukar jag inte gora. Men det var skoj. 

Nej nu ar tiden slut, jag orkar inte mata in mer pengar. 
Skriver igen om nagon dag eller sa. 

Tills dess far alla som laser ha det sa bra! 
  

Kommentarer
Postat av: Shiromi

Idag fick jag vykortet, tack :) Ni verkar ha det super! Ta hand om er och hälsa din mor. Kram

2008-07-16 @ 15:29:01
URL: http://shiromi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0