Tenerife

Sa var jag framme, och nu kommer det se lite konstigt ut nar jag skriver eftersom jag inte kan anvanda alla vara fina svenska bokstaver. Blev nastan galen nar jag vantade pa en dator, tror jag suttit en halvtimme, minst. Till slut hade jag vantat sa lange att det inte var nagon mening att ga. 
 
Kom iaf hit igar kvall efter tva dagars resande. Det gick ganska bra men det var drygt. Saknar redan Timmy jatte mycket och vet inte hur det har ska ga, men det ska ga. Det har varit 33 grader varmt idag, 30 grader i poolen kl sju ikvall. Harligt. Jag tycker om varmen. Har i ovrigt bara tagit det lugnt idag eftersom jag varit sa trott, vilket mamma med har varit. Man blir ratt trott av att resa. Men nu ar vi har och da ska jag forsoka att bara koppla av.
Har gatt runt idag och luktat pa parfym, tihi. Har faktiskt hittat en som jag tycker luktar bra, den luktar rosor, och jag alskar ju rosor :P Men vi far se :)

Imorgon hoppas jag verkligen att det inte tar lika lang tid innan man far sitta vid datorn. For imorgon maste jag gora det. Da far jag skriva lite med alsklingen:) Har pratat med han ikvall och det var verkligen skont att hora hans rost :) Hehe, det ser verkligen knappt ut nar jag skriver. 

Hoppas det ar lasbart i alla fall. Skriver val framover igen. Nu borjar jag pa vara ganska trott. Ska val sova sa jag orkar stiga upp imorgon i tid. Far ta mig en tupplur mitt pa dagen kanske.

Hejda, sa lange. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0