Friheten

Oj, jag har inte ens varit inne på bloggen sedan den flyttades. Ser lite annorlunda ut i alla fall. Har inte bloggat på ett tag, har som inte haft tid så här på slutet.
Förra helgen var det i alla fall bal, jätteroligt att för en gångs skull göra sig riktigt fin. Lägger väl upp bilder sen. Känner att jag har många bilder att lägga upp eftersom det inte fungerade så bra för mig att lägga upp bilderna från Paris. Ska lägga upp mer bilder framöver därifrån också.

Studenten i torsdags. Underbart! Äntligen är det över och jag kan inte fatta dte. Det här sista året har gått så ortroligt fort så jag har nog inte ens hunnit med och inte fattat att det var det sista året. Men när man väl stod där med studentmössan på så insåg man att det var sant. Det var en jättebra dag.

Helgen har också varit bra. Åt studentmiddag hos Janni och sedan drog vi och dansade som hastigast. Hade betydligt roligare än på studentkvällen i alla fall.

Nä, nu ska jag sluta skriva för den här gången. Är så otroligt trött.

Får bli mer bloggande senare.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0