Ledig dag

Idag är jag ledig och har hamnat i Dorotea:) Ska skriva ett CV och det skulle ju passa utmärkt om jag kunde hitta det CV jag skrev på skolan innan vi slutade. Förhoppningsvis har jag kvar ett exemplar hemma. Annars får jga väl fixa ett nytt, men jag var så himla nöjd med det jag skrivit så det skulle ju vara enklast.

Ikväll blir det fotboll igen. Har varit två kvällar nu utan fotboll, men det har ju funkat det med. Jag har hunnit pyssla på med annat. IKväll är det alltså första semifinal-matchen som är mellan Tyskland-Turkiet. Med tanke på att Turkiet har en hel del spelare som inte får vara med så tror jag att chansen är ganska liten att de vinner över Tyskland. Så ikväll tror jag på Tyskland. Men vad som händer återstår bara att se.

Imorgon börjar jag jobba kl 13 så jag åker väl härifrån någon gång kring 12 skulle jag tro. Jobbar till 20.00. Blir bra de.
Sen så jobbar jag i helgen också så jag blir hemma i Vilhelmina.



"gomma elskar timmy. han e söt. puss"
                                                              - citat

Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0