Lunch på Folkets Hus

Denna regniga tisdag har jag hunnit med att käka lunch på folkets hus med Emelie. Jag tror vi har pratat om att äta lunch sedan jul men inte kommit oss för att göra det förrän nu. Det var en hel del grönsaker, lasagne och citronfisk med potatis. Jag åt fisk, det var gott, tror jag....har fortfarande inget bra smaksinne men det kommer tillbaka sakta men säkert.

Förkylningen sitter som sagt fortfarande i, men det går väl ät rätt håll i alla fall. Idag har jag haft lite mer hosta än igår, men nu har det försvunnit igen. Hatar att vara sjuk, det är bara besvärligt. Och det här dåliga dåliga vädret gör inte att man blir bättre direkt. Fy vilket tråkigt väder det är hela hela tiden. Idag har det regnat hela långa dagen. Nu börjar vi dessutom gå mot mörkare tider, igen. Det är inte långvarigt det som är fint. Men vad gör man?

Jag är ledig imorgon och då åker jag till Dorotea igen :)
Tur att det finns nått ljus i mörkret.

Undrar vad jag ska hitta på nu. Kanske jag ska kolla om tvättmaskinen stannat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0