Måndag

Alla underbara helger går alldeles för fort. Nu är dte måndag igen, blä. Men det som känns bra är att jag inte sitter på skolan i alla fall.
Åker hem till Vilhelmina idag. Ska eventuellt se på fotboll imorn (tror jag att det var), om det är bra väder, vilket det knappast är. Jobbar torsdag och sen är det helg igen :) Blir troligtvis Borgafjäll då på torsdagkväll.

Har varit i Borga i helgen också. Var och fiskade, men som vanligt tog jag inga kort. Jag har blivit alldeles för dålig på att fånga alla fina stunder på bild. Ska försöka bli bättre. Det var i alla fall jättemysigt och bra väder på lördag. Fick dock ingen fisk, men det är ju roligt att bara vara ute.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra dag :)

2008-06-16 @ 09:28:31
URL: http://wlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0