Midsommarhelgen

Blev väl inte rikgit som planerat. Har varit jättesjuk hela helgen och nästintill bara legat och snuvat, hostat och haft feber. Är fortfarande inte frisk men jag är sittandes. Trots dessa tunga dar har jag varit hyfsat pigg på kvällarna så jag har haft tid att se på fotbolls EM. Vilka oförutsägbara matcher det har varit i kvartfinalen. Nu väntar den sista, Spanien - Italien som börjar strax. Den här gången vågar jag inte ens gissa på vilket lag som vinner efter de två senaste matcherna. Ryssland-Holland igår, oj oj oj. Ryssland spelade ruskigt bra och var verkligen värdiga vinnare. Men innan matchen trodde jag ju att Holland utan tvekan skulle vinna. Ack så fel av mig. Av den anledningen håller jag låg profil inför denna match.

Jag är sugen på att äta något gott, men det är ingen mening eftersom jag inte har något smaksinne alls just nu. Men det kanske är lika bra.

Hoppas jag blir ännu mer kry tills imorgon. Ska jobba då.

Jaja, helgen har trots förkylningen varit bra. Har blivit så bra omhändertagen av Timmy. Vad skulle jag göra om han inte fanns? <3


Fortsatt trevlig kväll då. Nu ska jag gå och bänka mig framför teven. 

Tjing! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0