Nya bloggen

Ahh, jag tycker det är jobbigt med förändringar. Sedan bloggen flyttades strular allt bara. Förut var Allmänt som första kategori hela tiden men nu är det Sabitha tipsar, och då glömmer jag alltid att ändra. Därför kan det tänkas hamna en massa konstigheter på den kategorin. Trodde dock att man kunde radera inlägg som man lagt in på båda kategorierna, alltså radera på en av dem, men då förvinner hela inlägget helt.
Det var det jag av misstag gjorde förra veckan :P Därför tänker jag lägga in samma bild en gång till.


Fick oväntat besök igår. Blev verkligen överraskad. Lyckades trots detta ta mig iväg på fotbollsträning för första gången på evigheter! Det var jobbigt eftersom jag inte rört på mig på så ptroligt länge, ingen kondition alls. Har ont i hela kroppen idag.

För övrigt känner jag mig lite smått förkyld, fattar inte varför. Hoppas det inte bryter ut i alla fall nu inför helgen. Åker till Dorotea imorgon :) Dessutom jobbar jag imorgon men jag hinner med bussen i alla fall :)






Störst av allt är min kärlek till dig!

Du gör mig så lycklig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0