Semifinal 1

Tippade på att resultatet igår skulle bli 4-1 till Tyskland, men det var bara en vild chansning för att oddsen var bättre än för resultatet 3-1. Dock så var inget av dessa resultat det rätta, utan matchen slutade 3-2 efter Tysklands slutliga och avgörande mål på stopptid. Det var en ganska oförutsägbar match ändå, trodde att Tyskland skulle vara mer överlägsna Turkiet än vad de var, men de gick ju vidare i alla fall.
Ikväll blir det Ryssland-Spanien. Ska bli spännande. Spanien tror nog att de klarar sig undan lätt med tanke på att de vann med 4-1 mor Ryssland i gruppspelet, men jag tror att Ryssland spelar mycket bättre nu när de har kommit igång lite. Så jag tänker hålla på Ryssland :)

Sitter kvar på Dorotea busstation. Ska åka om nå timmar å jobba.
Min lilla älskling är så trött idag. Skulle helst bädda ner han så han slapp jobba. Men nu har jag ju snott hans dator så här kan han inte göra mycket just nu. Men som sagt, jag åker ju om inte alltför länge. Jobbar till kl 20.00, sen är det bara till att åka hem och bänka sig framför teven igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0