Det är precis som vanligt

Hm, kan ju börja med att tala om att jag försov mig lite så jag är tvungen ta bilen idag eftersom jag inte hann med bussen. Jag hde ju inte packat så :S
Men jag klagar inte, gillar ju att köra så :P Däremot så tänkte jag att, JA, jag bränner en nyn skiva till bilen innan jag far.  Självklart, nu när jag är klar och allt, så ska det ta en jävla tid att bränna. I vanliga fall tar det ca 2 min. Nu skulle det ta 20! Hur fasen gick det till? Så då tänkte jag att då skriver jag väl här en sväng då medan jag väntar.

Åker i vilket fall till dorotea om kanske en halvtimmme skulle jag tro. Det blir lite senare än vad jag tänkt mej, men va fan.

Hoppas det blir en trevlig helg. I och för sig vet jag att det blir det. Vad skulle det annars vara när man är i Borgafjäll ?<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0