Det ligger något i det

Anna, jag tror du kan ha en poäng i det där med att det kanske skulle kunna vara värt att gå om trean för att göra om projektarbetet. Med tanke på den ångest jag har över det så skulle det nästan faktiskt vara värt det. Skulle väldigt gärna göra om det i alla fall.

Nu är det lördag, sista lördagen på det sista påsklovet ever. Måste säga att jag haft en helt underbart lov. Jag har varit i borgafjäll hela lovveckan, fram tills igår då jag åkte tillbaka till Vilhelmina. Till min förvåning fick jag besök av Timmy ikväll, vilket var en fin överraskning trots att vi umgåtts i över en vecka. Han är dock sjuk stackarn, men det är väl på bättringsvägen i alla fall. Har själv varit sjuk också, men det var inte lika farligt. Har tagit hand om honom
så gott jag kunnat i alla fall.
Har åkt skoter, kört skoter, åkt bil, kört bil, druckit öl, sett film, och suttit på fjället i solskenet. Ja, det är i princip vad jag gjort i veckan. Underbart att koppla av. Har undvikit att göra skolarbete vilket jag börjat ta tag i idag och vilket jag kommer pyssla på med imorgon. Man har väl ända rätt att få ha lov när det är lov? Och dessutom det sista.

Nu är det i alla fall inte länge kvar, men mycket kvar att göra. Sista lovet innan studenten är slut, och nu närmar det sig verkligen. Känns skönt ändå.
Tänker absolut inte plugga vidare direkt. Har egentligen ingen lust att någonsin plugga vidare just nu, men vi får väl se hur det blir.

Här är i alla fall fyra bilder från påskveckan, det blev mycket sitta ute i solen så jag tog inte så många andra bilder.

481203-10

Dessa tillhör Borgafjälls sportigaste killar, Timmy och David.
Önska jag med var lite sportigare :/
Resten av utsikten är ju för övrigt hur härlig som helst!

Hoppas alla haft en lika bra påskvecka som jag.
Nu är det läggdags för min del! Godnatt.

Kommentarer
Postat av: SANNA

Tjena alla glada som spanar in sabithaisaksson.blogg.se's blogg och kommentarer :D

Jag tänkte bara be er om en tjänst,

SNÄLLA, rösta på min bild i åres fototävling


http://photoadventure.se/gallery?order=c&page=2
är adressen,andra raden tredje bilden, "renfjället".
(För varje ny bild som laddas upp hoppar den dock ner en rad, men ni hittar nog isåfall :)

Skulle betyda jättemycket om ni bara gör ett litet klick på "rösta" knappen.

MASSA Pussar och kramar till er :)

2008-03-29 @ 22:41:55
URL: http://rocafella.bilddagboken.se
Postat av: yazmina

trevlig kväll :)

2008-03-29 @ 22:42:11
URL: http://yazmina.blogg.se
Postat av: Carolina

trevlig kväll! =)

2008-03-29 @ 22:46:31
URL: http://havsperla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0