Finally

är det där frikkin (som Anna säger) projektrapporten inlämnad. Lika dålig som resten av projektarbetet. Fattar inte hur jag kunde låta mig luras av mig själv och tro att jag skulle finna ämnet intressant. Nej fy fan heller. Känner mig smått leds måste jag säga.
Sista skoldagen imorgon innan påsklovet i alla fall.. Känns förjäkla bra.
Jobba torsdag innan jag åker upp till fjället. Bra att jag får jobba lite.

Just nu känner jag mig bara allmänt jävla trött och leds på allt. Påsk känns inte direkt lockande och uppiggande. Mina naglar känns så långa att jag knappt kan skriva. Det är bara naglarna som ar i tangenterna typ. Orka vara vaken.
Är ytterst få saker som håller mig uppe just nu. Har känts så i ett par dagar.

Nu då? Ingenting på tv som vanligt. Trött. Väntar på att telefonen ska ringa. Vill ha min studentklänning nu!




Kommentarer
Postat av: Anna

frikkin frikk! den blev nog så bra som det gick att få den. jag undrar om det vore ett klokare beslut att gå om hela trean för att få göra om projektet eller inte... :P

2008-03-18 @ 21:58:53
URL: http://annajohanssons.blogspot.com
Postat av: Shiromi

Hej! Att jag hitta dig här :)

2008-03-25 @ 11:17:46
URL: http://shiromi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0