Måndag

Jag tycker verkligen inte om måndagar. Men idag är det en hyfsat bra måndag för jag är hos min sweetnous:) Idag har vi kämpat och arbetat med projektarbetet som ska redovisas på onsdag. Jag hatar verkligen projektarbete! Usch, det är nog det värsta jag gjort under hela min skoltid, i alla fall så har det varit det psykiskt.
Men snart, snart är det över.

I övrigt har jag inte gjort så mycket annat än varit på skolan och åkt till Dorotea. Nu har jag suttit och kollat på kuvertväskor som Anna skickat till mig. Hittade en som jag faktiskt tyckte var riktigt snygg. Blir nog till att beställa så. Sen är det bara skor som fattas till balen, och kläder till studenten såklart.

Det närmar sig med stormsteg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0