Depp depp depp depp

Idag är ingen bra dag. Jag känner bara att jag vill gräva ner mig ett tag tills jag blir glad igen. Inget går som jag tänkt mig, och aldrig är det någon som kan vara glad. Det känns som jag förstör allas liv. Ändå försöker jag göra så att alla blir glada och nöjda, men gör jag si så bli nån sur och gör jag så, blir nästa sur. Vad fan ska jag göra för att alla ska bli nöjda. Sen så är de jag som är egoistisk, men är det någonsin någon som frågar mig om vad jag känner, och vad jag vill, i stället för att bara säga att jag förstör. Jag känner mig verkligen otillräcklig. Önskar att jag kunde vara på flera ställen samtidigt. Det skulle vara lättare då att visa hur mycket jag bryr mig om folk i min närhet utan att de ska anta att jag bara bryr mig om allt och alla förutom just de.

Orka tänka.

Ikväll ska pappa sy in det sista av min klänning. Jag önskar jag var bättre på att visa min uppskattning.
Jag är ingen bra människa. Jag för bara dåliga känslor runt runt. Jag vet att jag är omtyckt, men det är fan bara ibland, när jag finns där.

Kommentarer
Postat av: Gabriella

jag känner precis samma sak

2008-05-08 @ 10:52:02
URL: http://dancinginstars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0