En sak mindre att göra

Fast nog var det väl ändå den enklaste av dem. Absolut. Inte så arbetssamt att skriva ett prov (som säkert ändå gick åt helvete) Skönt att få stryka matten i alla fall :)


Svenska C:

CV och personligt brev

Engelska C:
CV och personligt brev
Ett prov på 100 ord
Rätta de uppgifter vi gjort och fått tillbaka under läsåret

Rättskunskap:
Slutprov bestående av uppgifter som ska göras med hänvisningar till lagboken

Internationell ekonomi:
Slutprov också bestående av uppgifter

Franska steg 5:
Innan resan till Paris:
Inlämningsuppgift
Grammatikprov
Läsa en bok (Som jag inte ens öppnat ännu)

Efter resan till Paris: (och efter betygen satts)
Resedagbok
Redovisning för steg 3/steg 4

Redovisning och beskattning:
Praktikfall 4 - innebär att göra tre deklarationer till privatpersoner, samt bokslut för två mindre företag (om jag inte minns helt fel)

Idrott och Hälsa B:
Uppgift - Framtidsplaner
Uppgift - Utflykt <<<<<<<<<<<<<<<<

Matte C:
Nationellt prov



Kommentarer
Postat av: lisa

ha en trevlig dag :)

2008-05-09 @ 13:32:11
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: fröken elin

oj vad mycket att göra! skönt att slippa plugga känner jag nu:P

2008-05-09 @ 13:37:44
URL: http://frokenelin.blogg.se
Postat av: Annelie

Yes, fast jag ringde till tallbacka idag och fick bekräftat att jag hade jobb. både jag och sofie ska nu i sommar torka skit. Jippie! (eller inte!!!)

Jag vet, och dessutom tycker jag att klänningen är för kort nu när den är uppsydd och jag får verkligen snåla med maten på balen för annars tror jag att klänningen spricker.

När ni åker till Paris åker vi till sthlm på studiebesök i 4dar. Vi ska gå på Carlsberg bland annat:D Och sedan bjussar skolan oss på 3rättersmiddag på något som heter schlagerbaren där de showar vid borden. Så jag kan iallfall trösta mej lite med att vi en liten resa, även om den är långt ifrån så bra som eran.

2008-05-09 @ 17:57:55
URL: http://anelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0