Förvirrad

Många har betalat in till balen, men långt ifrån alla skulle jag tro. Blir dock lite förvirrad ibland för jag vet ju inte vilka alla som betalar är. Skulle vekrligen behöva en lista på alla som ska gå, men alla verkar inte ha gjort någon bindande anmälan heller. Hoppas det onte är alltför många som ångrat sig om att gå.

Sitter på busstationen i Dorotea just nu. Har städat väntrummet och räknat matte. Undrar vad jag ska hitta på nu. Har mycket att plugga så jag borde väl göra något.

Vi ser väl.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Ja men verkligen. Snacka om att man haft lyx fram till nu. Jag vill inte bli vuxen och arbeta och ta ansvar!!
Har inte fått jobb ännu där, de ringde för en vecka sedan men jag avslöjade att jag var rädd för bajs så hon skulle höra av sig efter en vecka (vilket redan gått) så jag har väl kanske sumpat chansen :/

Men vilken karl din far är! Skönt att slippa den kostnaden då :)

2008-05-02 @ 22:18:46
URL: http://anelie.blogg.se
Postat av: Anonym

Ni har varit riktigt dåliga på informera om att betalningen skulle vart inne senast Fredag! Det enda ni har sagt är att den bindande anmälan skulle varit inne innan dess. Visst, ni har säkert mycket att göra. Men helt plötsligt skulle alla ha gjort allt på en vecka!! BÄTTRE INFORMATION FRAMÖVER TACK.

Det finns faktiskt dom som betalar in under den här dagen, som köpt balklänning/kostym osv. Ni Tänker väl inte förstöra balen för att pengarna kommer in idag?!! Det är ju fan S J U K T !

2008-05-05 @ 14:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0