Frankrike, Paris

Ett sista inlägg innan jag åker då. For till Timmy igår för att mysa lite innan jag åker :) Åkte därifrån imorse :( En vecka går nog fort ändå. Kommer sakna honom!
Var på skolan idag trots att vi var ledig. Men det var nog lika bra. Satt där till fyra för att göra klart min franskauppgift, och det tog ända till fyra :S Ändå blev den jättekort ock dålig. Inte som jag hade hoppats i alla fall. Men jag hoppas att språket blev bra för jag har verkligen försökt att skriva rätt den här gången.

Nu ska jag och mor ner på byn en sväng innan jag ska packa ner det sista. Spännande som sagt. Vi kommer att åka buss till Umeå, samt flyga till Stockholm tillsammans med de som åker till Tysland i vår klass.. Ganska roligt att alla förutom en av oss som ska göra studieresa nu går i vår klass :P

Ska passa på att lägga upp några bilder.

De två första som visar på hur det såg ut för några dagar sedan när jag vaknade på morgonen, nämligen i torsdags.
Ska det verkligen se ut så här den 15 maj? Usch!


Följande bild blir på mig själv :)



Trevlig resa till mig !

Kommer sakna folket här hemma, men inte skolan.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Shiromi

Wiiho! Hoppas du har det bra i Paris!

2008-05-24 @ 21:17:04
Postat av: Annelie

Ja tiden har verkligen gått fort! Tänk att vi snart går ut skolan!! Herregud!
Jaa, ta massor med kort och lägg ut så man får se :) Nu är jag iaf hemkommen från sthlm, vår hemresa tog 18h, haha helt sjukt! Hur hade ni det?

2008-05-26 @ 11:38:18
URL: http://anelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0