Hektiskt

Vilken hektisk vecka det har varit. Skönt att få sova ut imorgon mne det blir nog till att fortsätta plugga ändå.
Och så måste jag vara här på måndag trots att jag är ledig egentligen :S

Så här nice har min lista blivit :)
Bara tre grejer som jag tänkt göra över helgen.

Matte C:
Nationellt prov

Svenska C:
CV och personligt brev

Engelska C:
CV och personligt brev
Ett prov på 100 ord

Rätta de uppgifter vi gjort och fått tillbaka under läsåret

Rättskunskap:
Slutprov bestående av uppgifter som ska göras med hänvisningar till lagboken

Internationell ekonomi:
Slutprov också bestående av uppgifter

Franska steg 5:
Innan resan till Paris:
Info till guidning om två sevärdheter
Inlämningsuppgift
Grammatikprov
Läsa en bok (Som jag inte ens öppnat ännu)

Efter resan till Paris: (och efter betygen satts)
Resedagbok
Redovisning för steg 3/steg 4

Redovisning och beskattning:
Praktikfall 4 - internredovisning

Idrott och Hälsa B:
Uppgift - Framtidsplaner
Uppgift - Utflykt

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Vad nervig du måste vara nu som snart ska åka! Hoppas du får det super!!! Jag lovar att jag ska vara jätte avis här hemma, hihi ;) Du får berätta allt spännande och roligt ni gjorde när du kommer hem!!

2008-05-19 @ 13:26:31
URL: http://anelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0