Skitväder

Inget känns ju bättre när dte är skitväder heller! Usch, fy och blä.

Jag sitter återigen och håller på med den där jäkla Jeanne d'Arc uppgiften och det går välsigt sakta framåt. Överallt står det överflödigt med text och jag fattar inte vad det står. Dessutom blir det väldigt svårt att sålla bort det som inte är så viktigt att nämna för typ ALLT är ju viktigt att nämna. Skit skit skit!
Jag har i alla fall några kurser som är helt bortgjorda nu, tror jag.
Information och Layout,
Svenska B & C,
Matte C,
Idrott & Hälsa.

Känns bra.

Idrott och Hälsa B:
Uppgift - Framtidsplaner
Uppgift - Utflykt

 
Har även gjort den muntliga delen nu :)


Kommentarer
Postat av: Annelie

Ja det vore ju himla dumt om man skulle släppa det sista när det är så nära. Man får bita ihop. Imorgon har jag sista uppgifte på svenskan sen är det slut. Har nog inte heller kvar något i andra ämnen. Skönt att slippa mer arbete men jag blir mer ledsen för att sluta skolan och bli vuxen. Vet seriöst inte hur jag ska orka med alla krav ute i det livet.

2008-05-15 @ 16:07:47
URL: http://anelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0